Δώσε εσύ ένα όνομα.

    




    Δεν κατάλαβες καλά φίλε μου. Τίποτα δεν τελείωσε. Τώρα ξεκινάνε όλα. Τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία για σένα.
    Στο 'χα ξαναπεί ότι οι μεγαλύτερες νίκες πετυχαίνονται ακριβώς τη στιγμή που νομίζεις ότι είσαι χαμένος από χέρι. Όμως δε με πίστεψες. Γιατί πάντοτε έλεγες ότι διακατέχομαι απ' αυτήν την αθεράπευτη αισιοδοξία που δεν ταίριαζε πάντα με τις στιγμές. Έχεις δίκιο. Έτσι είναι. Όμως, αναρωτήθηκες ποτέ φίλε μου;
    Αναρωτήθηκες ποτέ πού θα βρισκόσουν αυτή τη στιγμή αν δεν υπήρχε αυτή η γαμωαισιοδοξία, να σου χώσει μπουκέτο στο δόξα πατρί για να συνεχίσεις; Να σε πείσει ότι δεν είσαι άχρηστος, και ότι η δεύτερη ευκαιρία πολλές φορές είναι ο λόγος για να ζούμε. Όχι πάντα όμως, στην έχω εξηγήσει τη διαφορά. Αναρωτήθηκες ποτέ πόσα σήμαινε και για μένα, που πολλές φορές είχα φτάσει στο να τα παρατήσω;
    Όμως, κοίτα με, είμαι ακόμα εδώ. Και δεν πρέπει να είσαι σίγουρος για το αν θα είμαι και αύριο, γι' αυτό έλα να κλείσουμε τις υποθέσεις μας από σήμερα.
    Να οργανωθούμε, που σου έλεγα και τότε. Να μην αφήσουμε τίποτα στην τύχη του ρε. Να κυνηγήσουμε το οτιδήποτε αξίζει μέχρι να μας πιαστεί η αναπνοή.
    Αλλά όχι να κυνηγάμε πράγματα που είναι τοξικά. Και ξέρεις από τοξικά τώρα... το τσιγάρο, μια κακή ιδεολογία, η πρέζα, ένα πρόσωπο που μας εκμεταλλεύεται και το ξέρουμε ή δε θέλουμε να το παραδεχτούμε... Να τα πετάξουμε επιτέλους από πάνω μας για να ανασάνουμε. Γιατί απ' τους άλλους καλά κρυβόμαστε, αλλά απ' τον εαυτό μας;;
    Είναι δύσκολο, το ξέρω. Και συνήθως παίρνει χρόνο, το ξέρω, το 'χω περάσει.
Όμως μια στιγμή θέλει ο νους για να πάρει ανάποδες. Και θα τις πάρει, είμαι σίγουρη. Όποτε και όταν αυτό κριθεί αναγκαίο. Λίγο πριν το τέλος πάντα, λίγο πριν την καταστροφή, πάντα εκεί σωζόμαστε.
    Εκεί λοιπόν θα δοθούν οι μάχες μας. Εκεί θα βγούμε με τα όπλα και το πάθος να διεκδικήσουμε όσα μας ανήκαν αλλά ποτέ δεν τα ψάξαμε. Εκεί θα είμαι, και θα σε περιμένω.

    Μη λες ότι τελείωσαν όλα όμως. Μη λες ότι όλα είναι μάταια. Αφού τώρα άρχισαν, κι αυτό το ξέρω... γιατί δε με εμπιστεύεσαι λίγο γαμώτο;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επιστολή στο τρελό διαμάντι 4

Διακοπές νερού η ΔΕΥΑΝ; Διακοπές καλοκαιρινές εμείς αδέρφια! - Μαρία Δήμα

Γονείς, διαλέξτε την ευτυχία και όχι την ομοφυλοφιλία ή τον αλκοολισμό.